Alla inlägg under september 2012

hej

Av emma pelin - 17 september 2012 19:34

uräkta att jag e lite lat

en ganska fin modell som jag antar e en arab(stör mig jukt mkt på stavningen av arab!)


förbered er på en FOTOSHOW när jag fixat min e-mail(gillar av någon anledning inte att skriva e-post) så sicka ett mail med din häst i en bakrund.

-HELA hästen måste synas!!

- anmälningen måste sickas digitalt och innehålla; ras,ålder,kön,namn,ägare + ev.märke


1.pris, ett eget inlägg på bloggen!


2-3. en bild + info om hästen:D


när tävlingem öppnas beror på när min e-mail fixas en det borde bli inom den här veckan.

Av emma pelin - 9 september 2012 19:54

här är en bild med några tips om hur man får en rikigt bra bild

 min ganska failade arab som heter Maxwell

för att frå en bra bild ska du tänka på förjande;

- ta bilden ur flera vinklar och med olika ljus, jämför dom med varandra

- BAKRUNDEN! du ska passa in i hästen miljö, bilden ovan visar arab hingsten ute i hagen med täcke och grimma

- under modellfoton(sadlar,träns etc) ska du använda en grå eller vit bakrund


o shit där ser man gipan i stammen på trädet Oo..

Av emma pelin - 7 september 2012 19:57

här är lite bilder då jag inte har så många mer än dom som jag redan visat här kommer ett helt gänga :D

 detta är mina varorit föl (från vänster; Blue Star-Champion)



Av emma pelin - 7 september 2012 18:16

hej igen ursälta mig jätte mycket för att jag inte bloggat dom senaste dagarna jag har varit på klassresa som var teknofritt iallfall har fortfarande inte hunnit ladd upp nya bilder på min dator så ni får det stoet Midnight i ett oerhört fult täckte    och förra ilägget, ursäkta rubriken den blev VÄLDIGT fel


Av emma pelin - 4 september 2012 15:27

tje här e en väldigt läbbig mind fuck som det heter, det är hänta från google bilder, och snabbt har jag målat en irkel runt det "läbbiga" och ritat pilar i paint. sorry frö stavningen på rubriken

tycker du det var läbbigt så komentera! den lilla röda cirklen ser inte jag någor av? möjligen 2 ögon och en ganska knäpp mun av rök? zooma om du inte ser. nu till ämnet


håller på med ett täckte en lippizaner hingsten Sir Silver. av märket schleich

Av emma pelin - 3 september 2012 07:35

 åå ja då var det dags att gå till skolan och slutar... någon gång, jag hinner inte lägga upp några bilder men nu måste jag gååååå  

Av emma pelin - 2 september 2012 07:35

här är hingsten Spiderwick som inte är en avmina favoriter    min blogg ska nog ändå inte ´BARA handla om modellhästar utom lite "the sims 3 husdjur"  här e ifall Spiderwick  


 oj inte så bra kvalité som jag hade tänkt mig men det får duga, även Spiderwick e en häst från märket schleich


Av emma pelin - 1 september 2012 20:50

hej mitt första inlägg    så nu ska jag berätta vad min lilla mini blogg handlar om modellhästar :D modellhästar är häst i miniatyr form och självklart inte levande( om ni inte fattade det  ) här i iallafall en av mina små pållar som heter Diamnt och e en akhal teke hingst från märket schleich i en hemmagjorde sadel  

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du det är vikigt med Iphone?
 ja, den är cool, man blir populär
 Ja den är bra
 nej
 nej jag tycker det är onödigt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards